Известие

Collapse
No announcement yet.

Студен Старт -21 °C

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Аз имам в филтъра наврян, датчик мисля, че е за вода в горивото
    156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
      Е да то имаше един пътешественик по Дискавъри дето се чудеше що зиловете не ги гасят като не ги карат някъде из Сибир беше къде -50, ми щото ако ги угасели щяло да е завинаги.Та проблема с нафтата очевидно има техническо решение, доколкото разбрах Пасат 5, Чероки и някои други имали такъв горивен филтър с подгрев.
      Те голяма част от руските коли и камиони са бензинови.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
        Те голяма част от руските коли и камиони са бензинови.
        Добре де, урал бяха и няколко уазки на бензин... щот тойотите и лендовете увяхнаха в калта.Ма със сигурност нафтите имат подгрем на резервоара и филтъра иначе нема нафта дет да не замръзне там.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от dimi bs Покажи съобщение
          Аз имам в филтъра наврян, датчик мисля, че е за вода в горивото
          И като запалиш трябва да имаш една лампа която е като на половина пълна туба .

          Аз благодарение на нея отказах някой бензиностанции
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
          sigpic

          Comment


          • #35
            Е несам толкова бос, знам за какво става въпрос. Само тая свещ за подгрева в филтъра се чудя на кои модели я има
            156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от dimi bs Покажи съобщение
              Е несам толкова бос, знам за какво става въпрос. Само тая свещ за подгрева в филтъра се чудя на кои модели я има

              не е ли пластмасов ринг над филтъра ?

              примерно ,като на снимката http://bazar.bg/pictures/db/pics/dbd...cc993eea44.jpg

              тема за подгрев нафта - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
              Last edited by NeDkY; d.m.y г., 01:13.
              2002 1.9JTD 115

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                Маслото няма значение дали ще запали или не, стига да не е задрал двигателят, заради липса на масло Ако не иска да запали, проблемът е в запалителната / горивната система.
                Когато е по-гъсто, благодарение на ниските температури, маслото пречи на "развъртането" на мотора, ако и запалителната система да е в добро състояние. Така или иначе, ЖТД-тата си палят и при екстремно ниски температури - както вече казах, палил съм системно от раз при -25/-27 градуса. Колата от тъмно синя беше станала бяла от скреж, а антената на покрива, беше като бяло борче от кристалите
                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                156 SW 1,9 JTD 2003

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                  Когато е по-гъсто, благодарение на ниските температури, маслото пречи на "развъртането" на мотора, ако и запалителната система да е в добро състояние. Така или иначе, ЖТД-тата си палят и при екстремно ниски температури - както вече казах, палил съм системно от раз при -25/-27 градуса. Колата от тъмно синя беше станала бяла от скреж, а антената на покрива, беше като бяло борче от кристалите
                  Да много си прав колега че маслото пречи най вече и според мен е хубаво да се завърти двигателя 1,2 пъти преди да запалиш да няма после Я Григор в асансьор или кученце в беда ( така де алфа в беда ) някои коли късат колянови валове или кривят клапани
                  156 SW 1.9JTD 110ph

                  Comment


                  • #39
                    Голяма страхотия с тези масла. Реално двигателя пали без да има кой знае какво мазане, маслото в голямата си част е в картера. Аз вдигнах щеката при минус 15- ми беше си съвсем течно 10/40
                    При ниски температури има по скоро повишено износване.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от NeDkY Покажи съобщение
                      не е ли пластмасов ринг над филтъра ?

                      примерно ,като на снимката http://bazar.bg/pictures/db/pics/dbd...cc993eea44.jpg

                      тема за подгрев нафта - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
                      Точно това е колега

                      ---------- Post added at 12:08 ---------- Previous post was at 12:06 ----------

                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Голяма страхотия с тези масла. Реално двигателя пали без да има кой знае какво мазане, маслото в голямата си част е в картера. Аз вдигнах щеката при минус 15- ми беше си съвсем течно 10/40
                      При ниски температури има по скоро повишено износване.
                      Нали затова има хонинг по цилиндрите,за да задържа маслото около буталата
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment

                      Working...
                      X